Monday, January 2, 2012

انا ضيفك يارسول الله

انا ضيفك يارسول الله

انا ضيفك يارسول الله # أنا ضيفك أنا ضيف الله
يا مشفع يا عريض الجاه
# أنا ضيفك أنا ضيف الله
وانا واقف على بابه بغني
# ولا فاتني ولا غاب يوم عني
وحبيبي محبوب متهني
# وأنا ضيفك يارسول الله
يا منور مولاي حياتي
# بنشيد العاكف والبادي
لو تسمع جبريل ينادي
# وأنا ضيفك أنا ضيف الله
قاللي احرم قوم حج البيت
# أحرمت ولبيت وسعيت
وأنا داخل عالبيت غنيت
# أنا ضيفك أنا ضيف الله
وانا داخل عالكعبة بلبي
# بالتوبة بجددها لربي
ورأيت النور زمزم قلبي
# أنا ضيفك أنا ضيف الله
بطوافي بقيت أسعى وأسعى
# بمشاهد نور قلت أنا أشهد
ريق طه عالحجر الأسود
# أنا ضيفك يارسول الله
وبحجر اسماعيل دعينا
# بمقام ابراهيم صلينا
من بئر زمزم عبينا
# أنا ضيفك يارسول الله
ورفعنا في عرفة علمنا
# حققنا في عرفة احلامنا
ونصلي ونور طه إمامنا
# أنا ضيفك يارسول الله
ولقيت نور دنياي وديني
# في شفيعي لله وضميني
على بلد المحبوب وديني
# أنا ضيفك يارسول الله

No comments:

Post a Comment